Przez epidemię masz problemy z robieniem zakupów? Wypełnij ankietę w badaniu PFRON!

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zaprasza osoby z niepełnosprawnością do udziału w badaniu pt. „Problemy osób niepełnosprawnych w zaopatrywaniu się w artykuły pierwszej potrzeby w czasie epidemii”.
Celem badania jest pozyskanie wiedzy na temat potrzeb osób z niepełnosprawnością w zakresie zaopatrywania się w artykuły pierwszej potrzeby oraz sposobów radzenia sobie w realizacji zakupów w sytuacji ograniczeń w poruszaniu się i w dostępie do sklepów w związku z ogłoszonym w Polsce stanem epidemii.
Wyniki badania przyczynią się do określenia możliwych form wsparcia osób z niepełnosprawnościami w zakresie zaopatrzenia w podstawowe artykuły.
Badanie ma charakter anonimowy. Wyniki badania będą prezentowane wyłącznie w postaci zbiorczych zestawień. Autorzy badania proszą o udzielanie szczerych odpowiedzi.
Ze względu na cel badania ankieta adresowana jest w szczególności do osób z niepełnosprawnością dokonujących zakupu artykułów pierwszej potrzeby samodzielnie lub przy wsparciu rodziny albo najbliższego otoczenia (tj. do osób z niepełnosprawnością mieszkających samodzielnie lub z rodziną, opiekunami, współlokatorami).
Wypełnienie ankiety zajmie około 5 minut. Można to zrobić do 8 maja 2020 r. W razie pytań można pisać na skrzynkę mailową: badania@pfron.org.pl
Link do elektronicznej wersji ankiety dla osób z niepełnosprawnością.
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Rzeczniczka Praw Dziecka: Orzeczenia czasowe w odniesieniu do dzieci nieuleczalnie chorych muszą być zaniechane
- 28 lutego - Światowy Dzień Chorób Rzadkich
- Dzień Chorób Rzadkich: czas na przesiew noworodków w kierunku ASMD i innych chorób lizosomalnych
- Renciści i wcześniejsi emeryci będą mogli więcej dorobić do świadczeń
- „Nie tak różni” – kampania społeczna promująca różnorodność
Komentarz