PFRON przygotował ankietę dla swoich klientów
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił ankietę dla swoich klientów dotyczącą zadowolenia ze współpracy z Funduszem.
Jak zapewnia na stronie internetowej prezes PFRON, Roman Sroczyński, ankieta ma na celu: poznanie opinii klientów, zapewnienie jak najlepszego zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań oraz doskonalenie jakości pracy Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Pytania zawarte w ankiecie dotyczą m.in. rodzaju spraw załatwianych w Funduszu oraz pomocy uzyskanej przez klienta za strony pracowników PFRON.
Opracowanie: Dorota Landsberger
Źródło: www.pfron.org.pl
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Protest przeciwko absurdom polskiego orzecznictwa
- Korzystne zmiany w systemie orzekania o niepełnosprawności coraz bliżej
- Światowy Dzień Walki z Depresją: Jak dorosły może pomóc dziecku w kryzysie?
- Edukacja bez barier - Badaniu dotyczące wyzwań edukacyjnych stojących przed młodymi osobami z niepełnosprawnością wzrokową
- Klątwa Titonosa
Dodaj komentarz