Zakopane: Kampania świadomościowa Mr. Blup
W ramach programu "Zakopane Bez Barier" rozpoczęto kampanię świadomościową "Mr. Blup", dotyczącą problemów grup defaworyzowanych społecznie.
Celem kampanii jest zapoznanie mieszkańców gminy Zakopane z różnymi rodzajami niepełnosprawności i dysfunkcji oraz nakreślenie problemów, z jakimi grupy te spotykają się na co dzień. Działania, obejmujące umieszczenie w wybranych miejscach na terenie miasta "przyjaznej, żółtej, tajemniczej formy", mają przyczynić się do lepszego postrzegania osób z niepełnosprawnością i podniesienie standardu ich życia na terenie miasta Zakopanego.
W liście intencyjnym, podpisanym 29 września w zakopiańskim urzędzie miasta, gotowość współpracy zadeklarowały: Gmina Miasta Zakopane, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Polskie Koleje Linowe SA, PSS Społem, Poczta Polska SA, Zakopiańskie TBS, Spółdzielnia Mieszkaniowa, Biuro Promocji Zakopanego i SEWIK.
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- „Aktywnie w domu” zamiast Rodzinnego Kapitału Opiekuńczego
- Instytut Wzornictwa Przemysłowego już po raz 31. organizuje Konkurs Dobry Wzór!
- Brakarki - spektakl taneczny z udziałem osób niepełnosprawnych w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
- IV Konferencja „Problemy i formy wsparcia osób z niepełnosprawnością”
- 4. Orlen Paralympic Run już 6 października!
Komentarz