Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Zakopane: Kampania świadomościowa Mr. Blup

01.10.2010
Autor: Oprac. Natalia Łyczko
Źródło: Zakopane.eu

W ramach programu "Zakopane Bez Barier" rozpoczęto kampanię świadomościową "Mr. Blup", dotyczącą problemów grup defaworyzowanych społecznie.

Celem kampanii jest zapoznanie mieszkańców gminy Zakopane z różnymi rodzajami niepełnosprawności i dysfunkcji oraz nakreślenie problemów, z jakimi grupy te spotykają się na co dzień. Działania, obejmujące umieszczenie w wybranych miejscach na terenie miasta "przyjaznej, żółtej, tajemniczej formy", mają przyczynić się do lepszego postrzegania osób z niepełnosprawnością i podniesienie standardu ich życia na terenie miasta Zakopanego.

W liście intencyjnym, podpisanym 29 września w zakopiańskim urzędzie miasta, gotowość współpracy zadeklarowały: Gmina Miasta Zakopane, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Polskie Koleje Linowe SA, PSS Społem, Poczta Polska SA, Zakopiańskie TBS, Spółdzielnia Mieszkaniowa, Biuro Promocji Zakopanego i SEWIK.

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

  • Wheeslidiox
    Wheeslidiox
    13.10.2023, 13:28
    odpowiedz na komentarz
  • Mr Blup na facebooku
    Świadomy
    24.01.2011, 21:02
    Więcej o Mr Blupie można znaleźć tutaj http://www.facebook.com/mrblup Pozdrawiam
    odpowiedz na komentarz
Prawy panel

Wspierają nas