Modelka z zespołem Downa została twarzą marki kosmetycznej

Kate Grant, 20-latka z zespołem Downa, została ambasadorką marki kosmetyków Benefit w Wielkiej Brytanii. Drogę do kariery modelki otworzyła jej ubiegłoroczna wygrana w konkursie piękności „Teen Ultimate Beauty Of The World”.
2019 rok rozpoczął się udanie dla młodej Irlandki z zespołem Downa. Kate Grant podpisała kontrakt z brytyjskim gigantem na rynku kosmetycznym – marką Benefit. Tym samym dołączyła do modelek, promujących produkty firmy w ponad 40 krajach świata.
Dziewczyna planuje także w tym roku wziąć udział w londyńskim i paryskim Tygodniu Mody oraz znaleźć się na okładce magazynu dla kobiet, a przez swoją karierę w modelingu – chce zmieniać wizerunek osób z niepełnosprawnością intelektualną i zachęcać społeczeństwo do integracji z tą grupą.
Tekst alternatywny: na zdjęciu uśmiechnięta Kate Grant, trzymająca w dłoni eyeliner
Zaledwie rok wcześniej Kate wygrała konkurs piękności „Teen Ultimate Beauty Of The World” – wtedy stała się rozpoznawalna. Później wystąpiła w kilku programach telewizyjnych i trafiła pod skrzydła międzynarodowej agencji modelek NI, gdzie jest pierwszą kobietą z zespołem Downa.
Rodzina 20-latki jest zachwycona jej sukcesem, szczególnie matka, która pamięta diagnozy lekarzy tuż po urodzeniu dziecka – Kate miała m.in. nigdy nie nauczyć się mówić czy czytać.
- Ma świetną okazję, by zostać supermodelką. Uwielbiam jej optymizm i jako jej mama zawsze będę ją wspierać – przyznała matka Deirdre Grant w jednym z wywiadów.
Komentarze
-
jest śliczna?
18.01.2019, 15:37Nie jest śliczna. Są tysiące ładniejszych dziewcząt. Została wyróżniona bo ma zespół Downa.odpowiedz na komentarz -
Super
18.01.2019, 10:47Jest śliczna. Cieszę się razem z nią.odpowiedz na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Biznes otwarty na nowe możliwości. Ile kosztuje Twoją firmę brak zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami?
- Woda odpłynęła, trauma została
- Endometrioza: bolesna choroba milionów Polek, która ma ogromy wpływ na płodność
- UK/Poland Season 2025 – Nowe otwarcie w relacjach pomiędzy Polską a UK
- „Komudzieciacja: komunikacja włączająca dzieci i młodzież”. Powstała publikacja dla dorosłych o unikaniu błędów w komunikacji
Dodaj komentarz