Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Poznań: Wybierz termin przez telefon

30.01.2009
Autor: Oprac.: Anna Godziuk, Fot.: www.sxc.hu
Źródło: www.tutej.pl

W Poznaniu powstało Biuro Informacji Teleinformatycznej Urzędu Miasta. Od poniedziałku 2 lutego 2009 r. będzie można tam zdobywać potrzebne informacje i wybierać terminy wizyt. W biurze zatrudniono 12 pracowników z niepełnosprawnością – informuje serwis Tutej.pl.

Na razie obsługiwane są działy: Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego.

- Pomysł wziął się z potrzeby zintegrowania kilku obszarów, które próbowaliśmy uruchomić, miałyby wesprzeć prace w urzędzie i ułatwić życie mieszkańcom. Głównymi narzędziami są druki elektroniczne, strona internetowa, system kolejkowy, który się bardzo dobrze sprawdził. Do dyspozycji klientów jest też kalendarz internetowy, który ułatwia umawianie klienta na dany dzień i godzinę – mówi Konrad Zawadzki, kierownik BIT.

Pracownicy call-center. Fot.: www.sxc.hu
Fot.: www.sxc.hu

- Ideą jest skoncentrowanie wszystkiego w jednym miejscu. Dzięki temu urząd będzie mógł lepiej obsługiwać mieszkańców, a oni będą mogli uzyskać potrzebne im informacje. Odciążamy także tych pracowników, którzy na stanowiskach pracy nie muszą udzielać informacji telefonicznej. Teraz mogą się zająć swoja pracą merytoryczną, załatwianiem spraw mieszkańców –mówi Ryszard Grobelny, prezydent Poznania. - Zatrudnianie osób niepełnosprawnych poprawia obraz urzędu wśród mieszkańców, instytucji dla nich przyjaznej. Jeżeli ta praca pomoże im życiowo to będziemy dodatkowo szczęśliwi. Jesteśmy przekonani, że wszystko będzie dobrze działało – dodaje.

Call center działać będzie pod nr tel.: 061 646 33 44, w godzinach pracy urzędu.

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas