Poznań: Wybierz termin przez telefon
W Poznaniu powstało Biuro Informacji Teleinformatycznej Urzędu Miasta. Od poniedziałku 2 lutego 2009 r. będzie można tam zdobywać potrzebne informacje i wybierać terminy wizyt. W biurze zatrudniono 12 pracowników z niepełnosprawnością – informuje serwis Tutej.pl.
Na razie obsługiwane są działy: Wydział Komunikacji, Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego.
- Pomysł wziął się z potrzeby zintegrowania kilku obszarów, które próbowaliśmy uruchomić, miałyby wesprzeć prace w urzędzie i ułatwić życie mieszkańcom. Głównymi narzędziami są druki elektroniczne, strona internetowa, system kolejkowy, który się bardzo dobrze sprawdził. Do dyspozycji klientów jest też kalendarz internetowy, który ułatwia umawianie klienta na dany dzień i godzinę – mówi Konrad Zawadzki, kierownik BIT.
Fot.: www.sxc.hu
- Ideą jest skoncentrowanie wszystkiego w jednym miejscu. Dzięki temu urząd będzie mógł lepiej obsługiwać mieszkańców, a oni będą mogli uzyskać potrzebne im informacje. Odciążamy także tych pracowników, którzy na stanowiskach pracy nie muszą udzielać informacji telefonicznej. Teraz mogą się zająć swoja pracą merytoryczną, załatwianiem spraw mieszkańców –mówi Ryszard Grobelny, prezydent Poznania. - Zatrudnianie osób niepełnosprawnych poprawia obraz urzędu wśród mieszkańców, instytucji dla nich przyjaznej. Jeżeli ta praca pomoże im życiowo to będziemy dodatkowo szczęśliwi. Jesteśmy przekonani, że wszystko będzie dobrze działało – dodaje.
Call center działać będzie pod nr tel.: 061 646 33 44, w godzinach pracy urzędu.
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz