Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Załącznik nr 1 do Regulaminu Konkursu Architektoniczno-Urbanistycznego

23.03.2016

Napis Lider Dostępności otoczony grafikami m.in. budynku i osoby na wózku

Konkurs Architektoniczno-Urbanistyczny
Fundacji Integracja i Towarzystwa Urbanistów Polskich
pod Honorowym Patronatem Prezydenta RP


Wniosek (zgłoszenie) zawierający poniższe dane składać mogą podmioty publiczne, prywatne, jak i organizacje społeczne na zasadach równorzędnych. Wniosek dotyczyć może wyłącznie przedsięwzięć zrealizowanych.

Wniosek (zgłoszenie) powinien zawierać:

  1. Nazwę i dokładny adres korespondencyjny zgłaszającego podmiotu, adres mailowy, numer telefonu oraz dane osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie konkursu.
  2. Nazwę obiektu/miejsca i nazwę jego właściciela lub zarządzającego.
  3. Adres obiektu/miejsca i lokalizację na kopii mapy lub na zdjęciu satelitarnym.
  4. Prezentację fotograficzną obiektu/miejsca (10-20 zdjęć), przy czym w przypadku przestrzeni publicznych i obiektów zabytkowych sprzed i po realizacji. W miarę możliwości – dokumentację filmową (do 5 minut).
  5. Krótkie uzasadnienie wyboru obiektu/miejsca do zgłoszenia na konkurs (do 1000 znaków).
  6. Syntetyczną charakterystykę zgłaszanego obiektu/miejsca:
    1. aktualną funkcję obiektu/terenu,
    2. podstawowe parametry i wielkości,
    3. autorstwo projektu, wg którego zrealizowane zostało zgłaszane przedsięwzięcie,
    4. zwięzły opis obiektu/terenu i jego otoczenia,
    5. informację o intensywności użytkowania i ewentualnie o ocenach użytkowników,
    6. ocenę dostępności obiektu/miejsca dla osób niepełnosprawnych ze wskazaniem szczególnych rozwiązań podjętych w tej kwestii,
    7. w miarę możliwości – rzuty, plany i inne rysunki,
    8. ewentualnie - opis instrumentów, narzędzi, przedsięwzięć, dzięki którym udało się doprowadzić do realizacji przedsięwzięcia oraz informację o osobach/instytucjach, które w szczególny sposób przyczyniły się do ich powstania.
  7. Zgodę na publikację załączonych materiałów ilustracyjnych w mediach Integracji (Magazyn „Integracja”, portal www.niepelnosprawni.pl, program telewizyjny „Misja Integracja”, strona www.integracja.org oraz mediach społecznościowych Integracji), wydawnictwie pokonkursowym oraz w celach promocyjnych konkursu, a także zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu zorganizowania konkursu.
  8. Zgłoszenia należy składać osobiście, przesyłać na adres pocztowy: Fundacja Integracja, ul. Andersa 13, 00-159 Warszawa lub wysyłać mailowo na adres liderdostepnosci@integracja.org z dopiskiem: Konkurs „Lider Dostępności 2016” do 11 kwietnia 2016 r. o godz. 23:59 (decyduje data dostarczenia).

Organizator

Logo Fundacji Integracja

Współorganizator

Logo Towarzystwa Urbanistów Polskich

Patronat honorowy

Logo Prezydent.pl

Prawy panel

Wspierają nas