PARA doskonała
Pozostał jeszcze niecały miesiąc do Igrzysk Paraolimpijskich 2016, które odbędą się w dn. 7-18 września w Rio de Janeiro. By podkreślić rangę wydarzenia, często pomijanego przez media, studio projektowe F11 – Pracownia stworzyło kampanię społeczną PARA. Olimpijczycy 2016, której głównymi celami są: zwrócenie uwagi na Paraolimpiadę, mającą miejsce się zaraz po Igrzyskach Olimpijskich oraz podkreślenie, że uczestnicy obu imprez, bez względu na sprawność ciała, są pochłonięci pasją i zamiłowaniem do sportu.
Kim jest paraolimpijczyk, a kim olimpijczyk? Łączy ich zamiłowanie do sportu, a także m.in.: determinacja, praca, wyrzeczenia, walka ze swoimi słabościami i w końcu spełnienie, radość i satysfakcja z osiągniętego celu. Dysfunkcja ciała nie ma tutaj znaczenia.
- Dobraliśmy sportowców w pary - paraolimpijczyka z olimpijczykiem według dyscypliny sportu jaką uprawiają i w jakiej są najlepsi – wyjaśnia pomysłodawczyni kampanii i fotograf, Iwona El Tanbouli-Jabłońska. – Uczestników igrzysk, medalistów, mistrzów Świata, mistrzów Europy. Wybraliśmy najlepszych z najlepszych, takich z których my Polacy możemy być dumni.
Przed obiektywem pojawili się:
- Justyna Kasprzycka i Maciej Lepiato – reprezentanci Polski w skoku wzwyż.
- Katarzyna Piekart i Tomasz Majewski – reprezentanci Polski w rzucie oszczepem i pchnięciu kulą.
- Aleksandra Socha i Grzegorz Pluta (pracownik AMS) – reprezentanci Polski w szermierce.
- Joanna Mendak i Paweł Korzeniowski – reprezentanci Polski w pływaniu.
- Milena Olszewska i Justyna Mospinek – reprezentantki Polski w łucznictwie.
- Alicja Fiodorow i Marcin Lewandowski – reprezentanci Polski w biegach średniodystansowych.
- Ewa Zielińska i Agata Jagaciak – reprezentantki Polski w skoku w dal.
- Sylwia Bogacka i Filip Rodzik – reprezentanci Polski w strzelectwie.
- Jolanta Pawlak i Marek Kolbowicz – reprezentanci Polski w wioślarstwie.
- Justyna Kozdryk i Adrian Zieliński – reprezentanci Polski w podnoszeniu ciężarów.
- Natalia Partyka – tenis stołowy
- Robert Wilk – handbike
Więcej informacji nt. kampanii oraz fotografii na stronie pracowni F11.
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz