Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Wybierz najlepszy 1%

18.04.2008
Autor: Filip Miłuński
Źródło: inf. własna

Do końca kwietnia można głosować na najlepszą kampanię 1% w plebiscycie organizowanym przez magazyn Newsweek. W kategorii Plakat Lokalny startuje kampania Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

Konkurs organizowany przez magazyn Newsweek jest próbą zwrócenia uwagi opinii publicznej na prowadzone przez Organizacje Pożytku Publicznego kampanie reklamujące możliwość przeznaczenia 1% swojego podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pozarządowej. Polska nie przoduje w tej kwestii w Europie. Świadomość naszego społeczeństwa w zakresie oddawania na dobroczynny cel 1% swojego podatku jest mała – w ubiegłym roku 1% oddał zaledwie co osiemnasty podatnik. W ten sposób przekazano trzeciemu sektorowi 105 mln. 438 tys. zł. Dla porównania na Węgrzech jeden procent oddaje co trzeci płatnik.

W plebiscycie „Sto procent z 1%” biorą udział Organizacje Pożytku Publicznego i stworzone przez nie kampanie reklamowe. Jury konkursu wybrało 21 najlepszych propozycji w siedmiu kategoriach. Do końca kwietnia na stronie www.newsweek.pl/jedenprocent internauci mogą głosować na najlepsze kampanie. Zwycięzcy plebiscytu otrzymają cenne nagrody, które zostaną wręczone podczas uroczystej gali.

Kampania ”Integracji’’ została zakwalifikowana do grona trzech najlepszych w kategorii Plakat Lokalny. Serdecznie prosimy Was o oddanie na naszą kampanię swojego głosu!


Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas