Biuro Obsługi Klienta w Trzebnicy poprowadzą niepełnosprawni
18.01.2008
Już w piątek, 18 stycznia 2008 r., o godzinie 14.00 zostanie otwarte nowe Biuro Obsługi Klienta (BOK), w Urzędzie Miasta Trzebnicy. Pracownikami biura są osoby niepełnosprawne.
Podstawowe zadanie BOK to wstępna obsługa klientów urzędu i udzielanie im niezbędnych informacji. W miarę upływu czasu zakres obowiązków będzie poszerzany o zadania związane z elektronicznym obiegiem dokumentów.
Od połowy 2007 r. w urzędzie trwał remont, mający na celu przystosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zbudowano podjazdy, zamontowano windy czy automatycznie otwierane drzwi. Ułatwiają one życie nie tylko niepełnosprawnym, ale też osobom z małymi dziećmi czy starszym.
Remont został sfinansowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opracowanie: Redakcja
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Rusza głosowanie na najlepszego i najpopularniejszego sportowca 2024 roku – tegoroczne #Guttmanny nadchodzą
- Seniorzy w artystycznym żywiole
- Wspólna lekcja wrażliwości. Premiera spektaklu „Brzydkie Kacząko”
- Jak muzyka pomaga przebodźcowanym dzieciom? Ciekawe wyniki badań z polskich przedszkoli
- Nawet 30 kilometrów do ginekologa? Nierówny dostęp do ginekologów w Polsce - jak miejsce zamieszkania łączy się z jakością życia Polek?
Dodaj komentarz