Konkurs na reklamę społeczną aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych
1800 złotych nagrody czeka na zwycięzcę konkursu ogłoszonego przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej. Zadaniem, jakie postawiono przed uczestnikami, jest stworzenie reklamy społecznej, która pozytywnie wpłynie na aktywizację zawodową niepełnosprawnych.
Przekaz, w formie krótkiego spotu filmowego powinien być skierowany do jednej z grup: niepełnosprawnych, pracodawców, rodzin osób niepełnosprawnych lub ogólnie do społeczeństwa. Reklama powinna poruszać wątki, na które zwracają uwagę badacze zgromadzeni w projekcie SWPS/EFS. W konkursie mogą wziąć udział studenci - indywidualnie lub w zespołach.
Zwycięzca konkursu dostanie 1800 złotych nagrody. Laureaci drugiego miejsca po - 1000, a trzeciego - po 500 złotych.
Termin nadsyłania prac mija 6 lutego. Należy je złożyć w pokoju 332 w siedzibie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej przy ulicy Chodakowskiej 19/31 w Warszawie lub wysłać pocztą.
Zwycięzcy zostaną zaproszeni na konferencję podsumowującą wyniki
projektu, którą zaplanowano na 12 i 13 lutego. Najlepsze
reklamy zostaną zaprezentowane uczestnikom konferencji podczas
specjalnej sesji, która odbędzie się w warszawskim kinie
Praha.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej pod
adresem www.swps.edu.pl/new_www/efs
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Rusza głosowanie na najlepszego i najpopularniejszego sportowca 2024 roku – tegoroczne #Guttmanny nadchodzą
- Seniorzy w artystycznym żywiole
- Wspólna lekcja wrażliwości. Premiera spektaklu „Brzydkie Kacząko”
- Jak muzyka pomaga przebodźcowanym dzieciom? Ciekawe wyniki badań z polskich przedszkoli
- Nawet 30 kilometrów do ginekologa? Nierówny dostęp do ginekologów w Polsce - jak miejsce zamieszkania łączy się z jakością życia Polek?
Dodaj komentarz