Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

09.05.2024
Autor: Anna

Profil stanowiska: Zadania: Obsługa telefoniczna klientów infolinii wychodzącej Raportowanie przełożonemu wyników pracy Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności.

Wymagania: Wymagania: Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, szczególnie programu Excel Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji Poprawna dykcja i miły głos, umiejętność poprawnego pisania w języku polskim Sumienność, odporność na stres, wysoka kultura osobista

Oferujemy: Oferta: • Umowa o pracę wraz z miesięcznym wynagrodzeniem (po okresie próbnym 5100 zł brutto) oraz premie świąteczne i kwartalne • Praca mająca charakter hybrydowy (2 dni z biura, 3 zdalnie od poniedziałku do piątku w stałych godzinach) po początkowym szkoleniu stanowiskowym w biurze - Uwaga – w związku z tym trzeba się liczyć ze spędzeniem 5 tygodni stacjonarnie na początku w biurze ! • Bogaty pakiet benefitów: ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji • Praca w świetnej atmosferze, pomocnym i zgranym zespole! :)

Miejsce pracy: Poznań - na początku stacjonarnie, później hybrydowo

Uwagi: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv oraz krótkiej informacji dotyczącej korzystania z uprawnień wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami na adres email: natak@manpower.pl z dopiskiem „Pracownik ds. obsługi telefonicznej - Poznań”.

Miejsce: Poznań

Okres publikacji: 2024-05-09 - 2024-06-08

Podpis: Anna

Redakcja portalu nie odpowiada za treść ogłoszeń.
Prawy panel

Biuletyn

Wspierają nas