Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Zielonogórski ZUS frontem do klienta

21.08.2007
Autor: oprac. Halina Lech
Źródło: e-inspektorat.zus.pl

20 sierpnia 2007 r. zielonogórski oddział ZUS uruchomił nową salę obsługi klienta.

Na sali znajduje się 20 stanowisk kompleksowej obsługi klientów, dzięki którym klienci ZUS mogą załatwić wiele spraw w jednym miejscu, bez konieczności przemieszczania się po budynku. Utworzono też specjalne stanowisko przyjmowania dokumentów.

Nowy obiekt jest dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych - przy głównym wejściu wybudowano pochylnie, automatycznie otwierane drzwi, przy sali znajdują się również odpowiednie sanitariaty, a także specjalnie oznakowane stanowisko nr 19 do obsługi klientów niesłyszących posługujących się językiem migowym.

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas