Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Dziennik: Niepełnosprawnego w reklamie udawał aktor

24.05.2007
Źródło: dziennik.pl

PFRON zatrudnił aktora, aby udawał kalectwo - pisze DZIENNIK. Wiktor, twarz kampanii "Pełnosprawni w pracy", tak naprawdę wcale nie jeździ na wózku. Fundusz tłumaczy, że zatrudnienie zdrowego człowieka jest tańsze i pracuje on wydajniej.

Kampania "Pełnosprawni w pracy" ma zachęcać przedsiębiorców do dania szansy niepełnosprawnym. Nie ma chyba osoby, która nie widziałaby poruszającej reklamy o jeżdżącym na wózku przystojnym brunecie. Ale ten mężczyzna to aktor, tylko udaje kalectwo.
"Wiktor nie liczy na współczucie, wie, jak dużo może dać twojej firmie, pod warunkiem że dasz mu szansę"- takie słowa słyszymy w telewizyjnym spocie promującym zatrudnianie osób niepełnosprawnych. Reklama, którą wykonała agencja "Cztery czwarte", kosztowała prawie 964 tysiące złotych, a jej emisja w mediach to kolejny wydatek rzędu 4 mln 14 tysięcy. Zapłaciła za nią w 72 proc. Unia Europejska, pozostałą kwotę wyłożył Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Przeczytaj cały artykuł

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

  • Skecz roku
    patryk
    06.02.2018, 13:24
    ha ha ha ah ha ha. Ja pierdykam . Żaden kabaret nie zrobiłby lepszego skeczu. Prawdziwa promocja zatrudnienia,,,, aha ha haha..., nie mogę już, za chwile padnę trupem.
    odpowiedz na komentarz
Prawy panel

Wspierają nas