Dziennik: Niepełnosprawnego w reklamie udawał aktor
PFRON zatrudnił aktora, aby udawał kalectwo - pisze
DZIENNIK. Wiktor, twarz kampanii "Pełnosprawni w pracy", tak
naprawdę wcale nie jeździ na wózku. Fundusz tłumaczy, że
zatrudnienie zdrowego człowieka jest tańsze i pracuje on
wydajniej.
Kampania "Pełnosprawni w pracy" ma zachęcać przedsiębiorców do
dania szansy niepełnosprawnym. Nie ma chyba osoby, która nie
widziałaby poruszającej reklamy o jeżdżącym na wózku przystojnym
brunecie. Ale ten mężczyzna to aktor, tylko udaje kalectwo.
"Wiktor nie liczy na współczucie, wie, jak dużo może dać twojej
firmie, pod warunkiem że dasz mu szansę"- takie słowa słyszymy w
telewizyjnym spocie promującym zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
Reklama, którą wykonała agencja "Cztery czwarte", kosztowała prawie
964 tysiące złotych, a jej emisja w mediach to kolejny wydatek
rzędu 4 mln 14 tysięcy. Zapłaciła za nią w 72 proc. Unia
Europejska, pozostałą kwotę wyłożył Państwowy Fundusz Rehabilitacji
Osób Niepełnosprawnych.
Przeczytaj cały artykuł
Komentarze
-
Skecz roku
06.02.2018, 13:24ha ha ha ah ha ha. Ja pierdykam . Żaden kabaret nie zrobiłby lepszego skeczu. Prawdziwa promocja zatrudnienia,,,, aha ha haha..., nie mogę już, za chwile padnę trupem.odpowiedz na komentarz
Polecamy
- PFRON wesprze organizacje pomagające powodzianom
- Już jest! Nowy numer „Integracji” w całości poświęcony komfortkom (PDF podstawowy i PDF dostępny)
- Instytut Wzornictwa Przemysłowego już po raz 31. organizuje Konkurs Dobry Wzór!
- Świadczenie wspierające. Zespoły najczęściej przyznają między 95 a 100 punktów
Co nowego
- Wniosek o świadczenie interwencyjne przez internet, w placówce ZUS lub punkcie mobilnym
- (Nie)widoczność Potrzeb – ale nie możecie, czy nie chcecie zobaczyć?
- „Nie gadaj, tylko się zbadaj!” – PZU zachęca do profilaktyki onkologicznej
- PFRON wesprze organizacje pomagające powodzianom
- Polska myśl technologiczna zmienia świat
Dodaj komentarz