Kampania promocyjna Europejskiego Funduszu Społecznego
Pod koniec stycznia 2007 ruszyła kampania promocyjna
EFS. Ponad 1500 billboardów we wszystkich regionach kraju
prezentuje możliwości wsparcia, które oferuje Fundusz. Przygotowano
pięć projektów plakatów pokazujących ludzi, którzy zmienili swoje
życie dzięki różnorodnym działaniom na rynku pracy
współfinansowanym przez EFS. Wszystkie plakaty opatrzone zostały
wspólnym hasłem "Europejski Fundusz Społeczny. Człowiek - najlepsza
inwestycja". Kampania potrwa do końca lutego.
Jak przekonuje Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, jej efektem ma
być zwiększenie wiedzy społeczeństwa na temat istnienia możliwości
uzyskania wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego, a także
zachęcenie osób zainteresowanych do korzystania z projektów
zmierzających do zwiększenia własnego potencjału zawodowego oraz
poprawy sytuacji na rynku pracy.
Osoby zainteresowane kampanią i chcące uzyskać więcej informacji o
możliwościach wsparcia oferowanych przez EFS powinny kontaktować
się z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie określonych
działań:
- osoby bezrobotne poszukujące pracy i gotowe uczestniczyć w projektach zmierzających do podniesienia lub zmiany kwalifikacji zawodowych - z wojewódzkimi urzędami pracy;
- osoby niepełnosprawne chcące zwiększyć swój potencjał w odniesieniu do rynku pracy - z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;
- osoby korzystające długotrwale ze świadczeń opieki społecznej, pochodzące ze środowisk ubogich oraz zagrożonych dysfunkcjami społecznymi lub wchodzących w kolizję z prawem, a także kobiety bezrobotne chcące podjąć zatrudnienie albo założyć własną działalność gospodarczą - z Departamentem Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej;
- przedsiębiorcy oraz pracownicy przedsiębiorstw pragnący
zwiększać potencjał zawodowy poprzez szkolenia, staże, studia
podyplomowe - z Polską Agencją
Rozwoju Przedsiębiorczości.
Informacje na temat wszystkich obszarów wsparcia EFS można też uzyskać w regionalnych punktach informacyjnych.
Więcej informacji na temat kampanii oraz projekty plakatów można znaleźć na stronie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.
Informacja pochodzi z portalu www.ngo.pl
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz