Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Spotkanie online „Muzea otwarte – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego” już 12 marca

08.03.2021
Autor: inf. prasowa
zdjęcie w skansenie kobieta i mężczyzna z zespolem downa w środku dziewczynka po prawej kobieta stoi za wózkiem na którym siedzi nastolatek

Realizatorzy projektu serdecznie zapraszają na spotkanie on-line w ramach projektu „Muzea otwarte – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego” w piątek, 12 marca.

Agenda spotkania:

  • 10:00 – powitanie i otwarcie – dyrektor Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów (partner wiodący projektu), pan Zdzisław Tohl.
  • 10:05 – stan obecny realizacji projektu i plany do końca okresu realizacji – koordynator projektu Alina Marek.
  • 10.15 - 10.30 – indywidualne informacje partnerów – dostępność dla osób z niepełnosprawnościami, wybranych powstałych w ramach projektu obiektów i produktów  (kolejność informacji: 1. Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów; 2. Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu; 3. Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec; 4. Miejski Dom Kultury w Czechowicach-Dziedzicach; 5. Oravské múzeum Pavla Országha Hviezdoslava v Dolnom Kubíne; 6. Liptovské múzeum v Ružomberku; 7. Muzeum Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej; 7. Muzeum Tatrzańskie im. Dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem).
  • 10:30 – prelekcja przedstawiciela Fundacji Kultura Bez Barier, pana Roberta Więckowskiego.
  • 11:45 – dyskusja, pytania mediów.
  • 12:30 – zakończenie spotkania.

Informacje praktyczne

Link z dostępem do udziału w spotkaniu zainteresowani otrzymają w terminie do 10 marca br. Link będzie nieaktywny, ale będzie działał w dniu spotkania, ok. 30 min. przed rozpoczęciem. 

W programie ZOOM będzie można zadawać pytania głosowe lub skorzystać z okienka czatu. Organizatorzy zachęcają, aby 15-10 min. przed szkoleniem wykonać krótki test połączenia. Program ZOOM  jest prosty w obsłudze, ale istnieje limit uczestników. W sesji może jednocześnie wziąć udział 25 stanowisk komputerowych. Przy każdym stanowisku może znajdować się dowolna liczba uczestników. 

Potwierdzenie udziału w spotkaniu należy wysłać na adres mailowy: janikjanina1@gmail.com do 11 marca 2021 do godziny 16:00.

Projekt współfinansowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja.

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas