Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Link4 wprowadza pakiet ubezpieczeń dla osób niepełnosprawnych

18.12.2006

Link4 TU SA wprowadza pakiet ubezpieczeniowy skierowany do niepełnosprawnych kierowców. Ubezpieczenia komunikacyjne Niezależni 24 zostały zaprojektowane tak, by zapewnić poszerzoną i dostosowaną do potrzeb tej grupy klientów ochronę ubezpieczeniową ich samochodów, a także dedykowane tym kierowcom świadczenie pomocy w ramach zmodyfikowanego ubezpieczenia assistance. W cenie standardowej polisy casco, Link4 obejmuje ochroną dodatkowe elementy wyposażenia samochodu, które przystosowują auto dla osoby niepełnosprawnej.

Zakres ochrony ubezpieczeniowej Niezależni 24 został przygotowany przez Link4 wspólnie z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego, w oparciu m.in. o badania ankietowe  przeprowadzone wśród członków PTSR.

„Do tej pory brakowało na rynku ubezpieczeń przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Zwykle choroba lub związana z nią niepełnosprawność sprawia, że klient przestaje być w kręgu zainteresowania dla firmy ubezpieczeniowej. Tymczasem osoby niepełnosprawne są takimi samymi obywatelami jak reszta społeczeństwa, a bariery w środkach komunikacji publicznej sprawiają, że są oni zmuszeni do korzystania z własnych pojazdów”, powiedziała Izabela Odrobińska, przewodnicząca PTSR.

Pakiet OC Niezależni 24, oprócz standardowego ubezpieczenia OC, zawiera Program Pomocy 24, gwarantujący pomoc drogową na miejscu wypadku, która dotrze do kierowcy w ciągu około 30 minut od telefonicznego zgłoszenia, w dowolne miejsce w Polsce. Holownik, wysłany przez Link4, udzieli pomocy, bądź odholuje samochód klienta we wskazane przez niego miejsce. Jednocześnie, przedstawiciel Link4 sporządzi dokumentację na miejscu wypadku. Dodatkowo do OC z Programem Pomocy dołączone jest bezpłatnie ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków z podwyższoną do 20 tys. zł sumą ubezpieczenia.

Ponadto dla samochodów nie starszych niż 10 lat pakiet OC Niezależni 24 zawiera ubezpieczenie Assistance Kraj Pomoc 24, które gwarantuje kierowcy ochronę ubezpieczeniową na terenie całej Polski. W razie awarii lub wypadku, Link4 zapewnia pomoc bez względu na odległość między miejscem zamieszkania kierowcy, a miejscem zdarzenia, w tym gwarancję udzielenia pomocy również pod domem klienta. Oznacza to, że posiadacze polisy OC w pakiecie Niezależni 24 mogą, na przykład, liczyć na pomoc w przypadku, gdy zabraknie im paliwa, czy też zatrzasną w samochodzie kluczyki lub je zgubią – również wtedy, kiedy samochód znajduje się pod domem kierowcy. Nowością w tym pakiecie jest możliwość wyboru – w razie utraty samochodu – między standardowym samochodem zastępczym, a refundacją kosztów wynajęcia taksówki.

Pakiet OC+AC Niezależni 24 zawiera OC z Programem Pomocy 24, AC ze stałą i odnawialną sumą ubezpieczenia, podwyższoną o wartość wyposażenia dostosowującego samochód do potrzeb niepełnosprawnego kierowcy, NNW z sumą ubezpieczenia w wysokości 20 tys. zł oraz Assistance Kraj Pomoc 24 z opcją zamiany samochodu zastępczego na refundację kosztów wynajmu taksówki. Podwyższenie sumy ubezpieczenia w AC o wartość dodatkowego wyposażenia, nie wpłynie na podwyższenie wysokości składki i pozostanie ona na poziomie standardowego ubezpieczenia. Dodatkowo – również bez zwyżki składki – ubezpieczenie AC w pakiecie Niezależni 24 zawiera ubezpieczenie przewożonego sprzętu inwalidzkiego (np.: wózka) z kwotą ubezpieczenia 1 tys. zł.

„Dzięki wsparciu Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego przygotowaliśmy ofertę ubezpieczeniową, która zapewni większe bezpieczeństwo i pomoc kierowcom niepełnosprawnym. Model direct Link4 daje naturalne możliwości zagwarantowania  szczególnej opieki i serwisu osobom niepełnosprawnym poprzez całodobową dostępność, kontakt telefoniczny i internetowy, czy organizowanie spotkań przedstawicieli firmy w miejscu i czasie wskazanym przez klienta. Oprócz specjalnej oferty, naszą intencją jest zapewnienie osobom niepełnosprawnym niezależności w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych” – powiedziała Zofia Dzik, prezes zarządu Link4 TU SA.

Model biznesowy w ubezpieczeniach direct powoduje, że klienci Link4 nie muszą poświęcać czasu na dojazd do siedziby firmy, ani przy zawieraniu umowy, ani przy zgłaszaniu i likwidacji szkody – wszelkie formalności załatwiane są telefonicznie. Klient ma pełen dostęp do informacji na temat oferty, serwisu i organizacji pomocy przez 24 godziny na dobę pod jednym i tym samym  numerem
0 22 444 44 44, a ponadto możliwość kupienia ubezpieczenia nie tylko przez telefon, ale także przez Internet. Wszystko to pozwala klientowi na kontakt z Link4 w najwygodniejszym dla niego momencie i – co najważniejsze – bez wychodzenia z domu.

Na stronie internetowej www.link4.pl można także umówić się na rozmowę z konsultantem Link4 we wskazanym przez siebie terminie. W przypadku stłuczki lub wypadku, po telefonicznym zgłoszeniu przez klienta, na miejsce zdarzenia przyjeżdża przedstawiciel firmy, który nie tylko organizuje pomoc dla poszkodowanych, ale również przygotowuje dokumentację z miejsca zdarzenia. W trakcie procesu likwidacji szkody rzeczoznawca przeprowadza oględziny samochodu w miejscu wskazanym przez klienta i w uzgodnionym z nim czasie.  Przysługujące klientowi odszkodowanie Link4 może wypłacić w najwygodniejszej dla klienta formie; przelewu na jego konto bankowe, przekazu pocztowego na jego adres lub do odbioru w dowolnie wybranej placówce PEKAO SA na terenie całego kraju, tylko na podstawie dowodu osobistego klienta, a także w formie rozliczenia z wybranym przez klienta warsztatem dokonującym naprawy samochodu.

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas