Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Łatwy kontakt z samorządem dzięki projektowi "Warszawa 19 115"

31.10.2013
Autor: oprac. Natalia Łyczko
Źródło: inf. prasowa

W listopadzie ruszy nowy projekt "Warszawa 19 115" - miejskie call center, które usprawni i uprości kontakt pomiędzy mieszkańcami a jednostkami warszawskiego samorządu.

"Warszawa 19 115" to wspólne centrum kontaktu Urzędu m.st. Warszawy, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Do dyspozycji warszawiaków udostępnionych zostanie kilka kanałów kontaktu: numer telefonu 19115, samoobsługowy portal internetowy, aplikacja mobilna, poczta elektroniczna, SMS, faks oraz chat.

Konsultanci tego nowoczesnego miejskiego centrum będą przyjmować zgłoszenia interwencyjne oraz udzielać informacji dotyczących wszystkich zagadnień i procedur urzędowych. Kanały będą dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas