Strongman promuje wolontariat
Od sierpnia 2006 r. trwa w mediach ogólnopolska kampania społeczna Centrum Wolontariatu, promująca wolontariat. Kampania realizowana jest pod hasłem: "Pomaganie wzmacnia". Jej celem jest zachęcenie do włączenia się w wolontariat, zaangażowania się w pomaganie innym, potrzebującym pomocy. Na kampanię składają się spoty filmowe i plakaty których główną postacią jest Mariusz Pudzianowski, mistrz świata, Strongman.
Źródło: Centrum Wolontariatu
Postać Mariusza Pudzianowskiego jest symbolem hartu ducha,
silnego charakteru w dążeniu do wyznaczonego sobie sportowego celu.
Jest kimś, kto dzięki systematycznej, tytanicznej pracy nad samym
sobą, osiąga swoje marzenia i znajduje czas, by pomóc innym. Warto
podkreślić, iż udział w kampanii Mariusza Pudzianowskiego jest
nieodpłatny.
Poprzez jego osobę organizatorzy pragną ukazać wolontariat jako
drogę do kształtowania własnej osobowości, charakteru, źródło siły
do pomagania innym.
Forma przekazu reklamy - spoty i plakaty przedstawione z przymrużeniem oka, mają na celu ukazanie wolontariatu jako ciekawej formy pomocy drugiej osobie - mają zainteresować odbiorcę zabawnym, niestereotypowym pokazaniem pomocy osobie potrzebującej. Reklama w proponowanej formie pozostaje w pamięci, skłania do zastanowienia się nad wolontariatem i uatrakcyjnienia jego wizerunek.
Kampania opracowana i przygotowana została nieodpłatnie. W jej
powstanie i dystrybucję zaangażowały się: Agencja Leo Burnett i Dom
Mediowy Starcom, na zlecenie Stowarzyszenia Centrum Wolontariatu w
Warszawie.
Realizację kampanii wsparły firmy: Commercial Union Polska oraz TP
SA.
informacja pochodzi z portalu www.ngo.pl
Komentarze
-
cała#prawda#jest#tajemnica#
01.04.2020, 18:28Niestety nie każdy z nas chce zrozumieć ludzi, którzy mają jakieś problemy...odpowiedz na komentarz
Dodaj komentarz