Monika Kuszyńska walczy ze stereotypami w reklamie rajstop
Monika Kuszyńska, była wokalistka zespołu Varius Manx, została twarzą kampanii firmy Adrian. Poruszająca się na wózku artystka pojawiła się na billboardach promujących nowe linie rajstop producenta.
Reklamę opatrzono hasłem: "Adrian. Kocha wszystkie kobiety". Łącznie na polskich ulicach pojawi się kilkaset takich billboardów.
Jak podkreśliła Kuszyńska w rozmowie z portalem Gazeta.pl, akcja jest czymś więcej niż chwytem marketingowym; promuje tolerancję i przekonuje, że wszystkie kobiety mogą być atrakcyjne. – Mam poczucie misji. Stereotypy, z którymi mamy do czynienia w Polsce, są takie, że niepełnosprawność kojarzy się zawsze ze smutkiem, z dramatem. Oczywiście takie sytuacje mają miejsce, ja też przechodziłam dramatyczne momenty, ale wyszłam z tego. Chcę pokazać swoją siłę w tym wszystkim. Zostawiam to w tyle, idę do przodu, wciąż czuję się kobietą i mam do tego prawo – wyjaśniła.
To nie pierwsza nieszablonowa akcja firmy Adrian Fabryka Rajstop. W poprzednich odsłonach kampanii wzięły udział m.in. modelki w rozmiarze XL, promowano także rajstopy dla mężczyzn.
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Innowacyjne podejście do rehabilitacji neurologicznej
- Biznes otwarty na nowe możliwości. Ile kosztuje Twoją firmę brak zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami?
- Woda odpłynęła, trauma została
- Endometrioza: bolesna choroba milionów Polek, która ma ogromy wpływ na płodność
- UK/Poland Season 2025 – Nowe otwarcie w relacjach pomiędzy Polską a UK
Komentarz