Kampania na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych w Norwegii
"Straciła nogę, a nie umiejętności" to jedno z haseł, które wykorzystano w norweskiej kampanii na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Kampania została zorganizowana przez Narodowy Zarząd Ubezpieczeń (National Insurance Administration). W jej ramach przygotowano pięć plakatów, przedstawiających osoby z różnymi niepełnosprawnościami w pracy. Celem kampanii była zmiana postaw wobec osób niepełnosprawnych i pokazanie, że nie ma przeszkód, aby osoby niepełnosprawne podejmowały zatrudnienie.
Jak stwierdził Tone Mørk odpowiedzialny z realizację kampanii, w
Norwegii cały czas występują problemy z wprowadzaniem osób niepełnosprawnych na rynek pracy.
Kampania jest wynikiem porozumienia zawartego między rządem norweskim a kilkoma organizacjami
działającymi na polu zatrudnienia.
Opracowanie: Dorota Landsberger
Źródło: www.disabilityworld.org
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Rusza głosowanie na najlepszego i najpopularniejszego sportowca 2024 roku – tegoroczne #Guttmanny nadchodzą
- Seniorzy w artystycznym żywiole
- Wspólna lekcja wrażliwości. Premiera spektaklu „Brzydkie Kacząko”
- Jak muzyka pomaga przebodźcowanym dzieciom? Ciekawe wyniki badań z polskich przedszkoli
- Nawet 30 kilometrów do ginekologa? Nierówny dostęp do ginekologów w Polsce - jak miejsce zamieszkania łączy się z jakością życia Polek?
Dodaj komentarz